Geen product
Bestelling plaatsen
Deze algemene verkoopvoorwaarden regelen het gebruik van de website www.feestjesmix.com, waarvan DIGITALMIX GROUP, S.L. is de eigenaar.
DIGITALMIX GROUP, S.L. is een Spaanse vennootschap met beperkte aansprakelijkheid geregistreerd in het handelsregister van Barcelona. Deel 47504, folio 20, pagina 553954, inscriptie 1, met C.I.F. nummer B02679108 en met statutaire zetel en belastingadres aan Consell de Cent 474 08013, Barcelona, Spanje. Telefoon 930185718 en e-mail info@feestjesmix.com
1. Voorwerp
Deze Voorwaarden leggen de rechten en verplichtingen vast van alle gebruikers van DIGITALMIX GROUP, S.L., met betrekking tot de producten en diensten die wij aanbieden via onze website www.feestjesmix.com.
Deze Voorwaarden zijn belangrijk voor zowel u als ons, omdat ze zijn ontworpen om een juridisch bindende overeenkomst tot stand te brengen tussen ons, ter bescherming van uw rechten als klant en onze rechten als bedrijf.
Wij vragen u deze Voorwaarden en ons Privacybeleid aandachtig te lezen voordat u uw betaling bevestigt om de bestelling te plaatsen.
Door de website www.feestjesmix.com te gebruiken of via deze website een bestelling te plaatsen, bent u zich ervan bewust dat u gebonden bent aan deze Voorwaarden en ons Privacybeleid. Als u dus niet akkoord gaat met alle Voorwaarden en met de Privacyverklaring, dient u dit niet te doen. eventuele bestellingen plaatsen.
Deze Voorwaarden kunnen worden gewijzigd, dus u moet ze lezen voordat u elke bestelling plaatst.
2. Bestelling
Het feit dat u een bestelling plaatst op www.feestjesmix.com staat gelijk aan de volledige aanvaarding van de prijzen, de beschrijving van de te koop aangeboden producten en de algemene verkoopvoorwaarden, die de enige zijn die ook op het contract van toepassing zijn. geconcludeerd.
U gaat ermee akkoord de website www.feestjesmix.com alleen te gebruiken voor het doen van rechtsgeldige vragen of bestellingen. U bent tevens verplicht om uw e-mailadres, postadres en/of andere contactgegevens op een waarheidsgetrouwe en correcte wijze aan ons door te geven, waarbij u zich ervan bewust bent dat wij deze gegevens kunnen gebruiken om indien nodig contact met u op te nemen. Als u ons niet alle informatie verstrekt die wij nodig hebben, kunnen wij uw bestelling niet verwerken.
Door een bestelling te plaatsen via www.feestjesmix.com garandeert u dat u volledig bevoegd bent om de betaalkaart te gebruiken, indien u voor deze betaalmethode kiest. Alleen mensen met de noodzakelijke wettelijke bevoegdheid om contracten te ondertekenen die verband houden met het soort goederen en diensten dat op deze website wordt voorgesteld, kunnen bestellingen plaatsen op www.feestjesmix.com
Om een bestelling te plaatsen dient u de online aankoopprocedure te volgen tot aan de betaling.
Hierna ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de ontvangst van uw bestelling (de "Orderbevestiging"). Houd er rekening mee dat dit niet betekent dat uw bestelling is geaccepteerd. Het betreft namelijk een aanbod van u aan ons om één of meerdere producten te kopen. Alle bestellingen zijn onderworpen aan onze aanvaarding en wij zullen deze aanvaarding aan u bevestigen door u een e-mail te sturen waarin wordt bevestigd dat de producten worden verzonden (de Verzendbevestiging).
Het contract voor de aankoop van een of meer producten tussen ons (Contract) wordt pas geformaliseerd wanneer we u deze Verzendbevestiging sturen.
Alleen de producten die in de Verzendbevestiging worden vermeld, zijn het onderwerp van het Contract. We zijn niet verplicht om u andere bestelde producten te leveren totdat we de verzending ervan aan u hebben bevestigd in een afzonderlijke verzendbevestiging.
3. Beschikbaarheid
DIGITALMIX GROUP, S.L. zal al het mogelijke doen om al haar klanten die naar de producten vragen, tevreden te stellen. Maar alle productbestellingen zijn afhankelijk van hun beschikbaarheid en in die zin behouden wij ons het recht voor om u informatie te verstrekken over vervangende producten als er zich problemen voordoen met de levering ervan, of als er geen artikelen op voorraad zijn. naar wat u kunt bestellen. Als u geen vervangende producten wilt bestellen, geven wij u een kortingscode voor hetzelfde aantal, zodat u deze later kunt gebruiken.
4. Levering
DIGITALMIX GROUP, S.L. verbindt zich ertoe de producten in perfecte staat af te leveren op het afleveradres dat u op het bestelformulier aangeeft.
U kunt de levering van de artikelen op een ander adres en op een andere natuurlijke persoon dan degene die de bestelling heeft ondertekend aanvragen, zolang het afleveradres zich binnen onze verzendmogelijkheden bevindt.
Bestellingen worden niet afgeleverd op postbussen, Ceuta of Melilla. Op dezelfde manier heeft DIGITALMIX GROUP, S.L. behoudt zich het recht voor om verzending naar een bepaald gebied te weigeren, indien wordt aangenomen dat de kans groot is dat de zending niet in de beste omstandigheden zal worden afgeleverd.
Om de bezorging te optimaliseren stellen wij het op prijs dat u een adres aangeeft waar de bestelling binnen de normale kantooruren afgeleverd kan worden.
DIGITALMIX GROUP, S.L. verzendt haar zendingen via het koeriersbedrijf SEUR - Grupo DPD.
DIGITALMIX GROUP, S.L. zal de klant alle gegevens over zijn zending ter beschikking stellen, dat wil zeggen het trackingnummer en het agentschap waarmee de zending zal aankomen, zodat u contact met hem kunt opnemen en te allen tijde kunt weten waar uw zending zich bevindt.
De levering van de goederen vindt plaats op het door u opgegeven adres. Bij afwezigheid van de ontvanger zal de vervoerder bij de bezorging een ontvangstbewijs achterlaten waarop staat aangegeven hoe verder te gaan met het regelen van een nieuwe bezorging. Dit laatste kunnen wij echter niet garanderen. Normaal gesproken nemen zij ook telefonisch contact met u op.
DIGITALMIX GROUP, S.L. behoudt zich het recht voor om het type verzending en het bedrijf waardoor deze wordt uitgevoerd te variëren, ongeacht wat er op deze pagina's staat en zolang dit geen duidelijke schade voor de klant met zich meebrengt.
De verzendkosten die voortvloeien uit de verzending van de gekochte artikelen worden weergegeven op het laatste moment van aankoop en zijn afhankelijk van de hoeveelheid producten, de gekozen modaliteit en de bestemming. Deze voorwaarden kunnen gewijzigd worden.
Voor de toepassing van deze Voorwaarden wordt begrepen dat de "levering" heeft plaatsgevonden of dat het product/de producten zijn "geleverd" op het moment van ondertekening van het ontvangstbewijs met de bezorger van het transportbedrijf daarvan. adres.
Levertijden
DIGITALMIX GROUP, S.L. werkt met bezorging binnen 24 - 48 kantooruren, dat wil zeggen van maandag tot en met vrijdag, niet op feestdagen of in het weekend. Houd er rekening mee dat bestellingen onze magazijnen elke werkdag, van maandag tot en met vrijdag, tussen 17.00 en 18.00 uur verlaten en over het algemeen op de volgende werkdag beschikbaar zullen zijn voor bezorging (er worden geen leveringen gedaan op zaterdag, zondag en feestdagen).
Als een van de producten die u nodig heeft zich momenteel niet in ons magazijn bevindt, kan de verzending worden uitgesteld totdat we contact met u kunnen opnemen. U wordt echter altijd op de hoogte gebracht op het moment dat u de aankoop doet of zo snel mogelijk zodra er een voorraadprobleem wordt gedetecteerd.
Deze deadlines zijn bij benadering en dus een schatting. Daarom is het mogelijk dat deze afwijken als gevolg van logistieke redenen of overmacht aan de kant van het transportbureau.
Als we om welke reden dan ook de geschatte leverdatum niet kunnen halen, zullen we u van deze omstandigheid op de hoogte stellen en u de mogelijkheid geven om door te gaan met de aankoop door een nieuwe leverdatum vast te stellen of de bestelling te annuleren met dezelfde voorwaarden als punt 3 - Beschikbaarheid.
Onmogelijkheid van levering
Er kunnen uitzonderlijke omstandigheden zijn, zoals een gebrek aan voorraad van een artikel, waardoor wij het product niet kunnen leveren op het moment dat de verzending van de bestelling al is bevestigd. In deze gevallen wordt de klant geïnformeerd over de reden die het normale verloop van het aankoopproces verhindert, en kan hij een nieuwe leveringsdatum vaststellen of een kortingsbon uitreiken voor de totaal betaalde prijs.
In het geval dat de vervoerder na 3 pogingen geen contact met u kan opnemen om de bezorging uit te voeren, zal het transportbureau uw bestelling achterlaten op het afhaalpunt dat het dichtst bij uw afleveradres ligt. Als u na 10 dagen, vanaf het moment waarop uw bestelling beschikbaar is voor bezorging, deze niet ophaalt, zullen wij begrijpen dat u de overeenkomst wilt herroepen en zullen wij de zaak als opgelost beschouwen. De bestelling wordt teruggestuurd naar onze centrale magazijnen en u ontvangt rechtstreeks een coupon of kortingsbon voor het totale bedrag voor toekomstige aankopen.
Als dit niet mogelijk is doordat de ontvanger afwezig of gesloten was tijdens de bezorgpoging en het niet mogelijk is geweest om binnen de door ons gestelde termijnen een correcte bezorging uit te voeren, kan de klant annuleren of weigeren en zal de terugbetaling plaatsvinden door middel van een voucher. of kortingsbon voor toekomstige aankopen op de website (voor bestellingen ter waarde van minder dan € 100,-) en via hetzelfde betaalmiddel waarmee de bestelling is betaald (voor bestellingen ter waarde van meer dan € 100,-), altijd ZONDER VERZENDKOSTEN.
5. Prijzen
De prijzen die onder elk product worden vermeld, zijn totaal- en eindprijzen (inclusief BTW) en alleen de verzend- en beheerkosten die aan het einde van het aankoopproces zijn geselecteerd, moeten hieraan worden toegevoegd. De prijzen worden weergegeven in euro's. De getoonde prijzen en voorwaarden zijn te allen tijde geldig en alleen geldig in de open sessie. In de orderbevestigingsinformatie worden, voordat de koper de transactie accepteert, de prijzen van elk van de gekozen artikelen en de geselecteerde verzendkosten duidelijk gespecificeerd.
6. Betaling
Voor meer informatie over de verschillende betaalmethoden en de beheerkosten die voortvloeien uit de betaalmethode, bezoek onze sectie Betaalmethoden.
Voor sommige klanten kunnen we de gekozen betaalmethode wijzigen van terugbetaling naar betaling per kaart of overboeking, als we in uw geschiedenis weten dat u bestellingen onder rembours heeft geplaatst en deze om ongerechtvaardigde redenen niet zijn geïnd, waardoor DIGITALMIX GROUP, S.L. kosten die niet door de opdrachtgever zijn betaald. Als de klant niet tevreden is met de nieuwe betaalmethode, kan hij/zij geen actie ondernemen tegen DIGITALMIX GROUP, S.L.
DIGITALMIX GROUP, S.L. behoudt zich het recht voor om de betaalmethoden te wijzigen, nieuwe aan te maken of bestaande te verwijderen, zonder dat de gebruiker/klant van https://www.feestjesmix.nl/ om deze reden enige aanspraak kan maken. Als de wijziging in de betaalmethode echter van invloed is op een reeds geplaatste bestelling, nemen we op https://www.feestjesmix.nl/ contact op met de klant om hem op de hoogte te stellen van de wijziging en bieden we hem de mogelijkheid om de bestelling te annuleren als hij dit passend acht.
7. Retourbeleid
Herroepingsrecht
U heeft een termijn van 14 kalenderdagen om de aankoop bij feestjesmix te annuleren, zolang de producten zich in dezelfde staat bevinden als waarin ze zijn ontvangen. Dit punt is vrijgesteld van bestellingen die het magazijn al hebben verlaten en bij de vervoerder zijn afgeleverd.
Om dit te doen, moet u het herroepingsrecht uitoefenen, wat erin bestaat ons op de hoogte te stellen van uw beslissing om de verkoopovereenkomst te herroepen door uw annulering hier in ons klantenservice-ticketsysteem in te vullen of per post (aan DIGITALMIX GROUP S.L. Consell de Cent 474 08013. Barcelona). Ze zijn niet restitueerbaar
Houd er rekening mee dat de producten intact, in perfecte verkoopbare staat en vergezeld van een kopie van de duidelijk zichtbare aankoopbon moeten worden geretourneerd naar het volgende adres:
Adres voor het retourneren van producten:
DIGITALMIX GROUP S.L. / FIESTASMIX
Consell de Cent 474
08013Barcelona
Openingstijden receptie: 09.00 uur tot 14.00 uur en 16.00 uur tot 18.00 uur.
Telefoon: 930 185 718
Neem contact op met onze klantenservice via de volgende link:
https://www.feestjesmix.nl/
In het geval dat de zaak niet kan worden gesloten op basis van veronderstelling 3- Beschikbaarheid, zal de terugbetaling plaatsvinden via een voucher of kortingsbon voor toekomstige aankopen op de website (voor bestellingen voor een bedrag van minder dan € 100) en via dezelfde betaalmethode die is gebruikt om de bestelling te betalen (voor bestellingen van meer dan € 100), hetzij via bankoverschrijving, creditcard of PayPal. Bestellingen die bij bezorging worden geplaatst, worden betaald met een kortingsbon. Om verder te kunnen gaan met retourneren, vragen wij u om een rekeningnummer.
Opgelet: het transport dat gepaard gaat met de terugzending van de producten naar ons magazijn is de verantwoordelijkheid van de klant als hij wil dat wij de terugzending regelen. In dit geval wordt de dienst “Ophalen of Terugbrengen” in rekening gebracht, wat overeenkomt met de dubbele betaling van de transportkosten. De klant kan er ook voor zorgen dat de bestelling op eigen kosten naar onze magazijnen wordt verzonden naar het hierboven vermelde adres. In beide gevallen wordt, nadat u op de hoogte bent gesteld dat de retourzending plaatsvindt, een kortingsbon gegenereerd zodra is geverifieerd dat de producten in perfecte staat zijn.
Annuleringen
Annulering wegens gebrek aan inzicht in de geschatte levertijden wegens gebrek aan voorraad.
In geval van annulering door de klant omdat hij onze geschatte levertijden, die altijd worden aangegeven bij het plaatsen van de bestelling in hetzelfde winkelwagentje en verzonden in de bevestigingsmail, niet heeft begrepen, worden de credits alleen uitgevoerd via kortingsbonnen zonder het bedrag van dat bedrag te importeren .
Annulering wegens adresfout
Zodra onze bestelling de magazijnen verlaat, is het transportbureau verantwoordelijk en verantwoordelijk voor de bestelling. Het bedrijf neemt telefonisch, per sms of per e-mail contact op met de klant om de levering te coördineren en op de hoogte te stellen. Evenzo, in het geval dat het adres van de klant onjuist is of er gegevens ontbreken, zal het transportbureau een bericht naar de klant sturen om het probleem op te lossen.
Er is maximaal één week de tijd om wijzigingen aan te brengen, anders wordt de zending teruggestuurd naar de oorspronkelijke locatie. Als het wordt geretourneerd naar onze magazijnen, zullen we overgaan tot het uitgeven van een kortingsbon voor het bedrag van de bestelling, exclusief verzendkosten.
Annulering van de bestelling vóór het verlaten van de magazijnen
Alle bestellingen die al in het systeem zijn ingevoerd en die dezelfde dag zijn klaargemaakt of naar verwachting klaar zullen staan, kunnen zonder problemen worden geannuleerd (mits het voor 14.00 uur is). Er wordt een coupon uitgegeven voor het bedrag van de bestelling inclusief verzendkosten.
We herinneren u eraan dat u uw kaartgegevens nooit via e-mail, fax of sociale netwerken mag verstrekken.
Voorwaarden voor het retourneren van kostuums en accessoires
Producten kunnen worden geretourneerd zolang ze worden geretourneerd in dezelfde staat waarin ze zijn afgeleverd, dat wil zeggen in de originele verpakking. Er vindt geen restitutie plaats als het product is gebruikt of als de originele verpakking kapot is. Het kan met zorg worden geopend om de zakdoekjes te controleren, zolang het openen maar wordt uitgevoerd zonder het zakje of de blister te breken.
De retourzending zal plaatsvinden in de originele doos waarin de verzending is gedaan of in een vergelijkbare verpakking om de bescherming van de te retourneren artikelen te garanderen.
Artikelen die om redenen van hygiëne en gezondheidsbescherming niet kunnen worden geretourneerd en de producten niet volledig luchtdicht verpakt zijn en die niet opnieuw in de verkoop kunnen worden gebracht, zijn niet toegestaan.
In deze gevallen kan feestjesmix de teruggave van bepaalde producten weigeren op grond van de bepalingen van artikel 103 van de Algemene Wet ter verdediging van Europese consumenten en gebruikers, waarin wordt bepaald dat het herroepingsrecht niet van toepassing is "op de levering van verzegelde goederen artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden geretourneerd en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
Indien de producten niet voldoen aan de voorwaarden om te worden terugbetaald, moet de klant de kosten van het opnieuw verzenden van het product op zich nemen.
Voorwaarden voor het retourneren van heliumcilinders
Alle referenties van heliumcilinders en -flessen zijn vrijgesteld van retourzending, inclusief heliumgaspakketten + ballonnen gekocht op de website.
Hoe een retour beheren?
U kunt het retourneren van een specifieke bestelling of artikel beheren gedurende een periode van maximaal 14 kalenderdagen vanaf het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Om dit te doen, moet u naar “Mijn Account” gaan en naar de lijst “Mijn Bestellingen” gaan en de referentie van de bestelling noteren waarin het artikel of de artikelen die u wilt retourneren zich bevindt. U dient het Retourformulier in te vullen en uw retour wordt geregistreerd. We sturen u de instructies voor het retourneren naar uw e-mailadres.
https://www.feestjesmix.nl/
Als u zich op het schiereiland bevindt, bieden wij u de mogelijkheid om het bij u thuis op te halen voor € 4,99. Selecteer de dag en het tijdslot dat voor u het meest comfortabel is. U kunt het pakket ook op eigen gelegenheid verzenden (de kosten van deze verzending worden niet gerestitueerd.)
Retourneren of ruilen van defecte of kapotte artikelen
Als u een kapot of beschadigd product heeft ontvangen, moet de retourprocedure als volgt verlopen:
U moet ons per e-mail of telefoon op de hoogte stellen van het incident om de retournering of omruiling van het product zo snel mogelijk te beheren, waarbij u de reden voor de retourzending aangeeft via het formulier (https://www.feestjesmix.nl/). Om het proces te versnellen, moet u het formulier met een foto van het defecte product aangeven/bijvoegen.
Zodra de retourzending is geaccepteerd, zullen we de producten terugtrekken en het volledige betaalde bedrag retourneren zonder enige retourkosten, of, als we beschikbaarheid hebben, sturen we u (zonder verzendkosten) een nieuw product. Vanaf het moment dat u de opdracht heeft ontvangen, heeft u 14 kalenderdagen de tijd om deze claim in te dienen.
Om de claim correct te kunnen behandelen, moet u ons binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling het volgende sturen: afbeelding van de gesloten verpakking, afbeelding van de open verpakking (waar u het product en de vulling kunt zien), afbeelding van het transportbureau label. , afbeelding van beschadigde producten. Als de beelden niet kunnen worden aangeleverd, kan de incidentafdeling niet bevestigen dat er een juiste oplossing voor het probleem kan worden gevonden, aangezien dit noodzakelijke gegevens zijn voor ons systeem om de zaak te openen.
Het is erg belangrijk om het retourformulier in het pakket te voegen en de intentie om het te retourneren kenbaar te maken voordat u de goederen naar ons terugstuurt. Als u dit niet doet, kan dit tot gevolg hebben dat de terugbetaling wordt geweigerd.
Wijzig de maat van een product
Om een maatwijziging aan te vragen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen met de maat die u nodig heeft en ons per telefoon of e-mail op de hoogte stellen van uw voornemen om de ontvangen maat te retourneren, zodat wij de collectie kunnen beheren.
De verzend- en ophaalkosten zijn niet gratis en komen voor rekening van de klant.
8. Garantie van gekochte producten
DIGITALMIX GROUP, S.L. biedt haar garanties in geval van fabrieksfouten van het product. Elk defect of schade veroorzaakt door verkeerd gebruik of behandeling van het materiaal of slijtage veroorzaakt door abnormaal gebruik van het materiaal valt niet onder deze garanties.
In het geval van een defect product zal DIGITALMIX GROUP, S.L. zal, indien nodig, overgaan tot reparatie, vervanging, verlaging van de prijs of ontbinding van de overeenkomst, procedures die kosteloos zijn voor de consument en gebruiker. DIGITALMIX GROUP, S.L. is aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat zich binnen een periode van twee jaar vanaf de levering voordoet. De consument en gebruiker moeten DIGITALMIX GROUP, S.L. van het gebrek aan overeenstemming binnen een termijn van twee maanden vanaf het moment waarop hij zich ervan bewust werd.
Het te retourneren artikel moet voldoen aan wat vermeld staat in ons Retourbeleid.
De garantie verliest zijn geldigheid in geval van defecten of verslechtering veroorzaakt door externe factoren, ongevallen, vooral elektrische ongevallen, slijtage, installatie en gebruik dat niet in overeenstemming is met de instructies van de Leverancier.
Producten die zijn gewijzigd of gerepareerd door de klant of door een andere persoon die niet door de leverancier is geautoriseerd, zijn eveneens uitgesloten van de garantie.
Voor vragen of verzoeken om informatie kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier.
9. Aansprakelijkheid en jurisdictie
De verantwoordelijkheid van DIGITALMIX GROUP, S.L. met betrekking tot elk product gekocht op https://www.feestjesmix.nl/ zal in ieder geval strikt beperkt zijn tot de aankoopprijs van het genoemde product en zal niet in gevaar worden gebracht door eenvoudige fouten of weglatingen die kunnen hebben plaatsgevonden, wanneer alle voorzorgsmaatregelen zijn genomen noodzakelijk bij de presentatie van de producten.
DIGITALMIX GROUP, S.L. kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade, van welke aard dan ook, materieel, immaterieel of lichamelijk, die kan voortvloeien uit een onjuiste bediening of gebruik van de op de markt gebrachte producten. Hetzelfde geldt voor eventuele wijzigingen die leveranciers aan de producten aanbrengen.
DIGITALMIX GROUP, S.L. kan niet aansprakelijk worden gesteld door een klant of een derde partij voor indirecte schade, bedrijfsverliezen of gederfde winsten die op welke manier dan ook ontstaan, zelfs als deze schade, verlies of schade voorzienbaar was door DIGITALMIX GROUP, S.L. of als de mogelijkheid ervan onder uw aandacht was gebracht.
Met inachtneming van de bepalingen van de voorgaande paragrafen, is de verantwoordelijkheid van DIGITALMIX GROUP, S.L. mag op grond van deze algemene voorwaarden niet hoger zijn dan een bedrag gelijk aan de bedragen betaald na de transactie die aan de basis ligt van genoemde aansprakelijkheid, ongeacht de oorzaak of vorm van de betreffende actie.
DIGITALMIX GROUP, S.L. kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet naleven van het ondertekende contract in geval van uitputting van de voorraad of onbeschikbaarheid van het product, als gevolg van overmacht, onderbreking van de activiteit of gehele of gedeeltelijke staking, in het bijzonder van de postdiensten en de transportmiddelen. communicatie, overstromingen of brand.
De bepalingen van deze clausule hebben geen invloed op uw door de wet erkende rechten als consument, noch op uw recht om de overeenkomst te herroepen.
10. Eigendom van de inhoud van de website https://www.feestjesmix.nl/
De elementen van deze website zijn ontworpen met het doel de verkoop aan te bieden van producten geïdentificeerd door DIGITALMIX GROUP, S.L.
Alle illustraties, ontwerpen, iconen, grafische afbeeldingen, foto's, afbeeldingen en andere elementen die deel uitmaken van de website zijn het exclusieve eigendom van DIGITALMIX GROUP, S.L., of onder licentie van het merk van de leverancier.
Klanten en gebruikers worden gewaarschuwd dat de rechten van DIGITALMIX GROUP, S.L. De inhoud, het ontwerp en de broncode van deze website zijn beschermd door de huidige Spaanse en internationale wetgeving met betrekking tot intellectuele en industriële eigendom.
Op dezelfde manier, en onverminderd het bovenstaande, wordt de inhoud van deze website ook beschouwd als een computerprogramma, en daarom zijn alle huidige Spaanse en Europese regelgeving ter zake ook hierop van toepassing.
De gehele of gedeeltelijke reproductie van deze website, zelfs niet via een hyperlink, of een deel van de inhoud ervan, is uitdrukkelijk verboden zonder de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van DIGITALMIX GROUP, S.L.
Op dezelfde manier is het kopiëren, reproduceren, aanpassen, wijzigen, distribueren, commercialiseren, openbare communicatie en/of enige andere actie die een schending van de huidige Spaanse regelgeving en/of internationale regelgeving inzake intellectuele en/of industriële eigendom met zich meebrengt, evenals het gebruik van de inhoud van de website zonder de voorafgaande uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van DIGITALMIX GROUP, S.L.
DIGITALMIX GROUP, S.L. deelt mee dat zij geen enkele impliciete licentie of autorisatie verleent op intellectuele en/of industriële eigendomsrechten of op enig ander recht of eigendom dat direct of indirect verband houdt met de inhoud op haar website https://www.feestjesmix.nl/
11. Schriftelijke communicatie en kennisgevingen
De toepasselijke regelgeving vereist dat een deel van de informatie of communicatie die wij u sturen schriftelijk is. Door de website https://www.feestjesmix.nl/ te gebruiken, gaat u ermee akkoord dat de meeste communicatie met ons elektronisch zal zijn.
Voor meer flexibiliteit nemen wij per e-mail of Whatsapp contact met u op.
Voor contractuele doeleinden stemt u in met het gebruik van dit elektronische communicatiemiddel en erkent u dat alle contracten, mededelingen, informatie en andere communicatie die wij u elektronisch toesturen, voldoen aan de wettelijke vereisten om schriftelijk te zijn. Deze voorwaarde heeft geen invloed op uw door de wet erkende rechten.
De meldingen die u ons stuurt, moeten bij voorkeur worden verzonden via ons klantenserviceticketsysteem, dat u kunt openen door hier te klikken. In overeenstemming met de bovenstaande bepalingen en tenzij anders bepaald, kunnen wij u mededelingen sturen naar het e-mailadres of naar het postadres dat u bij het plaatsen van een bestelling hebt opgegeven.
Het zal duidelijk zijn dat kennisgevingen zijn ontvangen en correct zijn gedaan op het moment dat ze op onze website worden geplaatst, 24 uur nadat een e-mail is verzonden of drie dagen na de verzenddatum van een brief. Om te bewijzen dat de kennisgeving is gedaan, volstaat het om, in het geval van een brief, te bewijzen dat deze correct geadresseerd en correct gefrankeerd is en dat deze op de juiste wijze is afgeleverd op het postkantoor of in een brievenbus en, in het geval van een e-mail , die is verzonden naar het e-mailadres dat door de ontvanger is opgegeven.
12. Privacybeleid
Wanneer het voor de Gebruiker noodzakelijk is om zich te registreren of persoonlijke gegevens te verstrekken, wordt hij op passende wijze gewaarschuwd voor deze noodzaak.
Als u zich registreert op onze website, worden uw gegevens opgenomen in onze database, voor zowel informatieve als commerciële doeleinden.
In ieder geval zal het verzamelen en verwerken van persoonlijke gegevens worden uitgevoerd met inachtneming van de principes en verplichtingen van organieke wet 15/1999 van 13 december inzake gegevensbescherming (LOPD) en uitvoeringsvoorschriften, en in overeenstemming met de bepalingen van de Privacybeleid, dat integraal deel uitmaakt van deze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Voor meer informatie, zie onze sectie Privacy en Cookies.